Általános feltételek

A SZERZŐDÉSES JÓTÁLLÁSRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK

 
„A webáruház a vásárló felé közvetlen jótállást vállal azért, hogy az általa vásárolt mobiltelefon és annak tartozékai (továbbiakban: a "Termék") a vásárlás dátumától számított az alább megjelölt határidőig jótállást vállal. A garancia időtartalma EU garancia esetén 1 év, HU garancia esetén 2 év (2 év teljes körű). A gyártói garanciát, a mobil telefon meghibásodása esetén a mobil gyártó országos hálózatában lehet érvényesíteni. 

Sony: Forgalmazói garancia
Samsung: Gyártói garancia (1 év)
Huawei: Gyártói garancia (1 év)
LG: Gyártói garancia (1év)
Alcatel: Gyártói garancia (1év)
Nokia: Forgalmazói garancia

A 8 munkanapon belül pénz-visszafizetési garanciát vállalunk. 

A 8 munkanapon belül pénz-visszafizetési garanciát vállalunk. 3 munkanapon belüli csere garanciás terméket 72 órán belül kicseréljük. Ennek fontos feltétele, hogy a készülék sérülésmentes legye és az összes gyári csomagolása, tartozéka meglegyen. Bármelyik feltétel meghiúsulása esetén a készüléket kizárólag javításra tudjuk átvenni.

A vásárló a Termék szervizelésre való beküldésével az anyaghiba, munkahiba vagy hiányosság felfedezésétől számított legkésőbb két (2) héten belül, de mindenképpen a Szerződéses Jótállási Időn belül köteles értesíteni az mobilbirodalom.hu Webáruházat, ha a Termék az alábbi követelményeknek nem felel meg, és köteles a Terméket az mobilbirodalom.hu Webáruház hivatalos szervizátvevőhelyére javítás céljából haladéktalanul beszolgáltatni.

A Szerződéses Jótállási Idő alatt az mobilbirodalom.hu Webáruház külön díj felszámítása nélkül a hibás teljesítés kizárólagos jóvátételeként, saját döntése szerint, vagy megjavítja, vagy kicseréli a hibásnak bizonyult Terméket. A  Webáruház által önként vállalt jótállás a Szerződéses Jótállási Idő végével minden körülmények között lejár. Jelen szerződéses jótállás képezi a Webáruház által a Termékre vonatkozóan vállalt teljes és kizárólagos jótállást. Közvetlenül a vásárlóval szemben semmilyen más hallgatólagos vagy kifejezett jótállás nem köti az mobil es lapotp shop.hu Webáruházat.
 
A jogszabály által előírt kivételektől eltekintve, aWebáruház semmilyen körülmények között sem vállal felelősséget a Termék meghibásodása által okozott károkért, illetve az adatvesztésért, továbbá nem vonható felelősségre a hibás termék használatából, illetve a Termék használatának kieséséből eredő, előre nem látható vagy következményes károkért*.

(*) Beleértve többek között, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot és a nem vagyoni károkat, így az esetleges a használati-, idő-, vagy adatvesztést, a kényelmetlenséget, a kereskedelmi veszteséget, a kiesett nyereséget vagy megtakarítást.

a) A jótállási jegyről:

- Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy gondosan őrizze meg.
- Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási és javítási határidőről:

- A jótállási idotartam a vásárlás napjával kezdődik. A garancia időtartalma EU garancia esetén 1 év, HU garancia esetén 1+1 év (1 év teljes körű + 1év szoftver), Gyártói garancia esetén 1 illetve 2 év, telefon modelltől függően.
- A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

c) A javításról:

A javítási idő az átvételtől számított max. 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem tudunk. A javításhoz csak új alkatrész használható fel. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenheti.

Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel. Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

d) A javítás helyéről:

A javítási igényt telefonon kérjük bejeletneni, diszpécserünk tájékoztatja a teendőkről. Igény esetén futárt küldünk a telefonért és futárral küldjük vissza a készüléket vagy személyesen is behozhatja a boltunkba